PAS KAWASAN PARLIMEN LIPIS

Maklumat terkini daripada Parti Islam Se Malaysia kawasan parlimen Lipis

  • RSS Harakahdaily

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • RSS Beritahairan

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • RSS Ketua Penerangan PAS Pusat

    • Untitled 13 May 2014
      Tahun 2004 Pas Kelantan hanya majoriti 1 Kerusi saja. itu pun Dun Kemuning majoriti 2 undi aja. Aman . Tamat sepenggal. alhamdulillah. Rahsianya kerana keberkesanan tarbiah, thiqah, wala’. Walau pun org kata Pas dilanda candu wala’. Biarlah apa org hdk … Teruskan membaca →
    • Catu Air, Najib Malas Cari Maklumat. Idris Hj Ahmad 4/5/14 4 May 2014
      Catu Air, Najib Malas Cari Maklumat. Idris Hj Ahmad 4/5/14 Kenyataan Datuk Seri Najib mengatakan dasar air percuma Selangor akibatkan catuan seolah -olah beliau sudah dihinggapi penyakit pelupa atau orang mengidap penyakit ketuaan. Saya harap Datuk Seri Najib Tun Razak … Teruskan membaca →
    • Untitled 3 May 2014
      Perkara yang merosakkan jamaah, jika ada orang yg hdk paksa jamaah menerima pandangan peribadi beliau. Sebab apa berlaku begini? Dia rasa dia cerdik, orang lain tdk. Kebanyakan org mcm ini nafas tdk panjang di dlm jamaah dan perjuangan.Filed under: Politik
  • RSS Malaysiakini

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

UMNO Sumpah-sumpah

Posted by paslipis on 15 September 2008

Nyatalah UMNO tak pernah mendidik ahli-ahli nya kepada penghayatan Islam secukupnya untuk amalan seharian. Kehidupan untuk menjadi contoh masyarakat bermaruah jauh sekali. Matlamat dijadikan untuk menjadi HAMBA ALLAH SWT tak pernah diingatkan.

Sahlah UMNO Penghianat AGAMA ISLAM,
Sahlah UMNO menjual NEGARA DAN TANAH AIR MALAYSIA,
Sahlah UMNO perosak BANGSA dan BAHASA Melayu,

Dalam musim pemilihan jawatan-jawatan kepimpinan UMNO, darIpada peringkat Cawangan hinggalah ke Majlis Tertinggi parti, adab dan budaya ISLAM bukan sebagai rujukan ahli-ahli hinggalah ke Prasidennya.

Contoh terdekat di UMNO Bahagian Lipis. Peperangan merebut jawatan sudah tiada batas Budaya dan Sosial. Beramuk sakan ………
Ada yang dah pun membuat AKUAN BERSUMPAH memburukkan anatara satu dengan lain,
Patutlah,,,  ikut tok ketua mereka TPM sumpah jugak…

Setiausaha UMNO Bahagian Lipis. HJ ZULKIFLI BIN OTHMAN K/P No. 560131-06-5003 telah membuat Surat Akuan (SUMPAH) menceritakan hal-hal peribadi YB Abdul Rahman bin Hj. Mohamad kerana cuba merebut jawatan Ketua Bahagian melawan YB HJ. Mohd Sofi Abdul Razak.

SEDARLAH WAHAI AHLI-AHLI UMNO.

TINGGALKAN SEGERA PARTI INI,
BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT,
TINGKATKAN ILMU ISLAM,
ULAMAK JANGAN DIMUSUHI,
BETULKAN MATLAMAT KEHIDUPAN DIDUNIA INI HANYA ,,,,,
SEBAGAI HAMBA ABDI ALLAH SWT.

2 Responses to “UMNO Sumpah-sumpah”

  1. To: penyokong UMNO,

    Korang jangan pencayakan artikel kat atas, sbb ianya fitnah yang benar belaka.

    Korang teruskan usaha korang, buat banyak lagi maksiat, tunjukkan kat orang kampung yang penyokong umno dan pemimpin umno ini memang kaki perempuan dan kaki maksiat.

    Buktikan pada semua juga korang ni hebat di atas dunia sbb takde polis yang boleh tangkap korang.

    umno hebat dalam maksiat..!

    umno jamban

  2. Warisan said

    To Penyokong liPAS-Take Beer,

    Ingat orang liPAS tu alim sangat….

    1. Kena tangkap khalwat di KB tu sape?
    2. Anak Masuk Penjara kerana dadah anak sape?
    3. Songlap tabung masjid?
    4. Mengkafir sesama islam siapa?
    5. Jual agama? macam-macam lagi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: