PAS KAWASAN PARLIMEN LIPIS

Maklumat terkini daripada Parti Islam Se Malaysia kawasan parlimen Lipis

Teruskan Kemenangan …

Posted by paslipis on 29 April 2009

Syukor ke hadrat  Ilahi, PAS Lipis baru je selesai mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan ke 41 pada 18 April 2009.
Manisnya kali ini, mesyuarat dapat di adakan di pejabat PAS Kawasan Lipis yang baru bertempat di tingkat 1 di salah sebuah blok kedai.  Untuk mencarinya tak susah.
Selepas lampu isyarat menghala ke Bandar Baru, seberang sungai Jelai, sampai je di atas jambatan sudah terlihat lambang bulan penuh dengan kain warna hijau berkiibar megah di atas bukit. Itu lah pejabatnya.PJ Pas Lipis
Hari itu mesyuarat di rasmikan oleh Yang Berbahgia saudara Haji Mohamad Sabu (Naib Prasiden PAS). Kehadiran perwakilan daripada seluruh cawangan PAS dalam parlimen Lipis mencapai sasaran 100%. Tahniah kepada semua yang sama-sama perihatin dalam gerakan jemaah Islam ini.
Tahun ini tahun pemilihan pimpinan cawangan, kawasan dan pusat. PAS Lipis berjaya melaksanakannya. Gadingan pejuang-pejuang baru dan lama telah di pilih oleh perwakilan untuk menggemudi PAS Lipis ke Era Perubahan bagi meneruskan kemenangan ‘Pakatan Rakyat – Untuk Kebajikan Rakyat’.
YDP     –  Ust. Haji Ishak Sat
TYDP  –  Sdr. Roslan Zainal
NYDP –  Ust. Abdul Hadi Md Taib
KUU    –  Ust. Hj. Mohd Mahyuddin Hj. Ghazali.
AJK     –  16 orang gandingan lama dan baru.

Advertisements

3 Responses to “Teruskan Kemenangan …”

  1. Cucu Tok Linggi said

    Pas Kawasan Lipis perlu sentiasa aktif update blog supaya ahli-ahli di luar kawasan mengetahui perkembangan terkini aktiviti PAS Lipis

  2. Assalamualaikum,

    Moh ramai kita copy video youtube ni pastu bagi kat kenkawan supaya mudah depa pahan apa itu dacing SENGET:

    Perak 7 MEI 2009.

  3. salam,

    Saya nak tahu jugak, berapa ramai orang felda kecau yang aktif dalam PAS ni. Saya ni orang felda kecau tapi duduk jauh. Kalau takde orang felda kecau yang aktif, isk..isk..malunya. Felda kecau nak tunggu bala ke?

    nun dari oversea!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: