PAS KAWASAN PARLIMEN LIPIS

Maklumat terkini daripada Parti Islam Se Malaysia kawasan parlimen Lipis

  • RSS Harakahdaily

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • RSS Beritahairan

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.
  • RSS Ketua Penerangan PAS Pusat

    • Untitled 13 May 2014
      Tahun 2004 Pas Kelantan hanya majoriti 1 Kerusi saja. itu pun Dun Kemuning majoriti 2 undi aja. Aman . Tamat sepenggal. alhamdulillah. Rahsianya kerana keberkesanan tarbiah, thiqah, wala’. Walau pun org kata Pas dilanda candu wala’. Biarlah apa org hdk … Teruskan membaca →
    • Catu Air, Najib Malas Cari Maklumat. Idris Hj Ahmad 4/5/14 4 May 2014
      Catu Air, Najib Malas Cari Maklumat. Idris Hj Ahmad 4/5/14 Kenyataan Datuk Seri Najib mengatakan dasar air percuma Selangor akibatkan catuan seolah -olah beliau sudah dihinggapi penyakit pelupa atau orang mengidap penyakit ketuaan. Saya harap Datuk Seri Najib Tun Razak … Teruskan membaca →
    • Untitled 3 May 2014
      Perkara yang merosakkan jamaah, jika ada orang yg hdk paksa jamaah menerima pandangan peribadi beliau. Sebab apa berlaku begini? Dia rasa dia cerdik, orang lain tdk. Kebanyakan org mcm ini nafas tdk panjang di dlm jamaah dan perjuangan.Filed under: Politik
  • RSS Malaysiakini

    • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

Kenali Kami

Semoga Allah merahmati dan membantu kami dalam tangung jawab sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini bagi merialisasikan dan meletakan agama Islam ketempat yang tertinggi. Sebarang teguran dan cadangan untuk kearah itu kami alu-alukan sepanjang masa. Datanglah ke semua program yang kami anjurkan seperti Kuliah Ilmu, Ceramah, perbincangan dan Muqabalah.

4 Responses to “Kenali Kami”

  1. Raja muda Perak masuk ke dewan.

    Raja Nazrin bersalaman dengan ADUN-ADUN setelah habis bertitah

    Kelihatan Dato’ Seri Nizar dan Dato’ Ngeh turun dari pentas Diraja selepas mengadap Raja Nazrin

    Raja Nazrin sedang bertitah merasmikan Sidang DUN penuh bersejarah

    Semasa Raja Muda Perak, Raja Nazrin masuk ke dewan ahli-ahli yang Berhormat Pakatan berdiri dan Datuk Seri Nizar melaporkan kepada Raja Nazrin bahawa Speaker Sivakumar telah dibawa keluar dengan paksa.

    Lalu Raja Nazrin memanggil Dato’ Ngeh dan DS. Nizar untuk naik mengadap dan menyatakan sesuatu kepada Kedua mereka.

    Apabila turun DS. Nizar memohon kami untuk duduk di kerusi masing-masing untuk menghormati kehadiran Tuanku Raja Muda.

    Sebelum Sidang bermula sekali DS. Nizar merafak sembah meminta semua pasukan pengawal yang beruniform dan tidak untuk keluar dari dewan. Lalu diisyaratkan oleh Raja Nazrin untuk keluar.

    Sekarang ini Raja Nazrin sedang memberikaan ucapan perasmian.

  2. korang kene la tengok sini sikit http://idhamlim.blogspot.com/2009/05/raja-muda-perak-masuk-ke-dewan.html

  3. Ampun Tuanku…

    Dimanakah demokrasi yg disokong dan didokong selama ini. di mana hak memilih rakyat jelata ini diletakkan? Jangan terkejut dan tersentak, percayalah, perkara ini tidak akan selesai selagi ia tak dibuat dengan cara yang telus. merampas, mengheret adalah budaya orang yang tidak bertamadun, samseng. Ia merupakan perangai orang-orang kuno yang tak ada akal dan keberanian untuk berlawan secara adil. OneMalaysia Najib adalah kosmetik beracun yang digunakan oleh BN yang menghapuskan hak bersama rakyat. UMNO memang pengecut untuk menghadapi kekalahan sebab dia dah lama mentadbir untuk kaut duit rakyat, curi secara terang atau senyap, namun sekarang bukan masa lagi untuk itu, rakyat dah semakin matang dan tidak mengira batasan kaum, mereka bersatu untuk hidup bersama.

    YB, kami mendoakan ketabahan sentiasa hadir dalam diri semua ahli-ahli yg berhormat PR. semoga Allah akan menolong hamba-hambanya yang ditindas.

  4. syamil said

    Ass..kum, mohon pas lipis aktifkan urusan daftar pemilih. Urusan ini adalah nyawa bagi parti politik yang mengamalkan pilihanraya. Ini kerana 1 undi ibarat 1 peluru untuk ditalakan pada musuh. Ingat, kita bermain dengan angka sekarang ini bukan dengan ketajaman pedang atau peluru berpandu. So kawasan yang cermelang dalam menyahut demokarsi mistilah cermelang dari segi daftar orang kita yang belum daftar. Cari sebanyak mungkin dan buat taget sekurang2nya 100 orang bagi setiap upu anda. Cara nak buat , bagaiman nak bantah tak jadi masalah kerana saya sedia menolong Pas Lipis kerana ana pun dibesarkan di sana. ada masalah hubungi ana di emil ini atau talian 013 9833155(zul). Ana nak bantu sedaya mugkin sahabat2 kita ni.Kini ana kerja untuk urusan tersebut bagi pihak pas kelantan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: